Magisk morgon

Det var det verkligen idag!

Jag och stallkollegan var tidigt i stallet imorse för att dels hinna göra stallet, men även hinna med en ridtur innan vi båda skulle jobba.

Vi var flitiga och var i stallet redan 06.30 och satt upp i sadeln ca kl 09.
När vi ridit ungefär halva rundan och kom upp på en kulle så var ljuset så underbart vackert att vi var tvungna att stanna för att ta en bild!

Jag har fått ljusa upp den lite för att det ska efterlikna det våra ögon skådade, och visst är det magiskt fint?!

img_20161230_131910_415

Det är väldigt irriterande att den där röda fläcken fästes på bilden!
Den förstör känslan i bilden lite, men jag har ingen aning om vad det är eller hur det kunde bli så.

Skogen är fantastiskt vacker och jag är tacksam över att ha så underbar skog att rida i. Det är nästan så att snö inte hade varit helt fel, inte att rida i åtminstone!

Imorgon är det nyårsafton och jag ser verkligen fram att få lämna 2016 bakom mig och påbörja ett nytt år som jag hoppas ska ge mig och mina nära glädje.

Kommentarer