It feels good to be back

På gymmet!

Det har slarvats något otroligt från min sida när det kommer till träningen, och det börjar märkas kan jag säga .. Både på humöret, energin och framförallt midjemåttet! Känns skönt att vara igång igen, säger jag som om jag varit på gymmet var dag i två veckor efter uppehåll, men faktiskt så är det så jag funkar! Har jag väl masat mig dit så flyter det, råkar jag få förhinder några dagar i rad är det svårt att komma tillbaka igen.

Den värsta känslan är dock denna konstanta trötthet som inte har någon förklaring. Bara nu ikväll efter en timmes boxning känner jag mig avsevärt mycket piggare. Imorgon ringer klockan snortidigt, jag och min partner in crime kom på den briljanta idén att träna kl 06 imorgon bitti. Jag lär väl få äta upp mina ord om att känna mig så mycket piggare imorgon när jag vaknar, är garanterat inte lika entusiastisk då som nu.

img_20161206_204656
Min soulmate stretchar efter ett grymt boxningspass.

Hemma i brevlådan väntade mitt jordgubbspulver och passionfruktspulver som jag ska använda i smoothies och nyttigare bakverk. Jag hoppas på succé och jag kommer dela med mig av recept när jag väl provat några. Hudvänliga ansiktsservetter utan kemikalier fanns också i paketet, och såklart två påsar av mitt favoritgodis!

photo_20161206_222925

Kommentarer