Bebisfotografering

Att fotografera små bebisar är allt annat än enkelt!
Det gäller att hålla de små busfröna på både gott humör och få dem att stanna på den platsen man vill.

Detta busfröet fotograferade jag i höstas, Alvin heter den lilla sötnosen.
Jag har ingen egen studio men jag hoppas på att ha det någon gång i framtiden.

Jag tänker mig att om vi någon gång flyttar till större hus, vilket jag hoppas vi gör inom något år, så tänker jag mig att nya huset har någon form av byggnad bredvid som jag kan inreda till en fotostudio!

Som det ser ut nu får kundens hem agera studio och vi bunkrar upp med filtar och kuddar mot en neutral vägg. Det funkar absolut men det gäller att ljuset är tillräckligt bra.

En av bilderna som jag blev väldigt nöjd med!
img_20161226_224350_890

Jag glömmer varje gång kameran är stilla hur mycket jag faktiskt tycker om att fotografera! Jag längtar så till bröllopsfotograferingarna drar igång igen.

Kommentarer